30. mars 2009

Austlandet^^





Var i 7o-års dag forige helg! Var derfor ein tur til Hvaler, sommerparadiset mitt, og traff slekta på morsida! Var også ein tur i Fredrikstad og sjekka ut mitt komande bu. Eit stort, fint hus mitt i byn... Så frå August vert dette min nye "heim". Hjelp. Men gleder meg også litt, skal få fikse min eigen hems der:) Og ein morrsom ting i bursdagsfesten x) Etter at alle dei crazy danskane, som alltid drikke litt for mykje i slike samankomstar( men som og er veldig flinke til å dansa(wee) haddde begynt å trekkja til køys, fyrte eg og onkel på noko 90-tals musikk med litt "dunk-dunk"-rånefaktor..Tro det eller ei, det var veldig digg etter ein heil kveld med bestefars dansebandmusikk:P Men det morrsomstw var bestemor, som hoppa opp på dansegolvet med uttrykket "endelig kom det litt bra musikk! Dette har eg venta på heile kvelden!" og under eit heftig "dunk-dunk-parti i songen utbryt at dette er så fint :P Trudde eg skulle døy av latter x) Så då endte det opp med at eg, bestemor(som vart 70 den dagen), onkel og eit par andre dansa langt ut i dei små nattetimer til meir "ung og sprek" musikk, etter sitat frå bestemor ;)

1 kommentar:

Gunhild sa...

Konge! ;) Å d overraske meg ikkje at detta e slektå di, Malene! :D