2. mars 2011

Nicaragua


Jepp, eg ante heller ikkje kor i all verda dette landet låg hen, fyrste gong eg høyrte om det. Times are changing derimot, og 8.Mai er det mot dette landet eg sett snuten.(Om du framleis ikkje veit kor det er; i latinamerika, fastlandet ein plass innforbi cuba..) Mi kjære Gunhild oppheld seg der i ca 4 deilige månader, og eg planlegg å vera tilstades dei to siste vekene av dei.(Sickawakka!) Ganske spontant var det eg bestillte bilettar med lånte pengar(daddy, you will get them back), så no vert det nok eit eventyr på meg og H! Bør snart byrje å jobba no, ikkje berre reise :) Eg  gleder med i alle fall stort! Prøvar å spinke og spare på dei pengane eg har  no, slik at det strekk til i alle fall overnatting, og kanskje nokre uforglemmelige dykk når eg er der borte! Noko som eigentleg ikkje bør vera for vanskeleg, med tanke på at ei overnatting med relativt grei frukost kan skaffast for under 50-lappen.. Snakkes snart Gunhild!!!


ser fram til å vandra i desse gatene, medan eg sug til meg av kulturelt liv, luktar og lydar!

2 kommentarer:

Gunhild sa...

Velkommen ska dokke var:D Glede meg villt!

Eirin sa...

Såå gøy!! Dere må kose dere masse:)