17. oktober 2006

World Trade Center

Va på kino og såg World Trade Center. Eg syns filmen va kjempebra, men navnet e noe missvisande. Men den tittelen så burde det vært meir fokus på selve hendlesen og tårnå, en på dei to politimennene. Alikavel va det et bra perspektiv å se ulykken fra. Eg klare nemlig ikkje heilt å fatta kor omfattande og dramatisk detta egentlig va. Det blir liksom så fjernt fra min kvardag, så eg har egentlig ikkje skjønt så mye av ka som har skjedd. Kor utrolig hjernedau terroristane va! Heilt sjukt. Men no, itte å ha sitt denna filmen, så såg eg på ein måte meir. Kossen det va å vera pårørande eller offer.. Å vær så hjelpeløs på n måte. Å få alt sammen rett i fleisen. Men then again, ein anna tittel!




Detta va då noen tanker eg gjore meg når eg såg filmen.. :P ka tenkte du? :)

Ingen kommentarer: