27. november 2006

Ønskelista :D

Sio alle spør, så tenkte eg at eg heller publiserte an her eg... :P


  • ALLE HJEMMELAGA GAVER :D
  • Gitar
  • Skiferie til Østeriket
  • Nye All Star sko! :D
  • Praktiske ting som kan vera kjekt å ha når eg blir stor :)
  • Burton Skibuksa. brun? :)
  • Sangbok/Andre notebøker... eks Verden i sang
  • Hudkremer og Renseprodukter
  • Bodylotion
  • Gym bag/Stor Veska
  • Sånn puff fra ikea med luft inni^^,
  • Sminkebok/Hårfrisyrebok
  • Fotobok
  • Maling-lærret-pensler
  • Morrsomme garn. Tjukt et, og kanskje tjukke strikkepinner. type 10 og oppover :D
  • Klær, eller penger til klær :P
  • Bjørn Borg boxer! :) eller ein anna boxer....
  • Hobbyidebok/sy-egne-klær bok :P
  • Grå Nike joggebuksa i bomull som har strikk i beino
  • Skjerf,lua,votter
  • Kvitt lærbelte med stilig beltespenna
  • Øredobber, smykker og anna tilbehør :)
  • Gavekort p eks Parfymelle, H&M, Carlings,Sko butikken, Jack n Jones,Cubus,Vero Moda, elKjøp
  • Stilig sengesett
  • Parfyme
  • Sko
  • tøfler/ tjukkesokker
  • BRANN effekter :D
  • Ei bok eg kan skriva i.
  • Herlige oppskrifter som ikkje e for vanskelige eller tar for lang tid.
  • "things to do when you get bored" lista. Gjerne innramma ;P
  • Norgesglass med lakris eller sjokolade og fine sløyfa på! :)
  • Inramma sangtekst,dikt eller lignande som e av betydning :P
  • Den første cd'n til Kaizers Orchestra
  • Bjørn Eidsvåg cd
  • Odd Nordstoga -> heim te mor^^
  • Heimabrent med masse bra band og låter spesielt plukka ut til meg:D (Ikkje Vg-lista musikk, med mindre han e EKSTREMT bra) (A):P
  • Heimabrent julacd
  • Kvalitetsmusikk;)
  • Amrikanske komedier på dvd :P
  • eller bare komedier. (filmer som ein kan se opp igjen mange ganger)
  • Fotoalbum med bilder(fra venner:)

+masse masse meir :P BARE FANTASIEN SETTE GRENSER!! :D


DÅkke må senda ønskelista til meg hvis dåkke vil ha gaver i år! ;D hehe

Ingen kommentarer: