17. november 2006

Shopping, Varg Veum og Mc Donalds

I går reiste eg til Bergen med trinnet. Me skulle ha oss ein real runde med shopping, og avslutta kvelden med teater.

Me gleda oss som noen unger. Ikkje nok med at eg hadde jobba revo av meg dei siste dagane for å spara opp noen penger, me skulle på teater og. Var første gongen eg var på det. Alle pynta seg med kjole, dress å allslags :) Va ein opplevelse! Og så var det jo selvfølgelig ein opptur at me såg Varg Veum, og ikkje den tradisjonelle Peer Gynt.... Var kjempe kjekt:)

Me shoppa i fire timer, ogklarte å svi av 700 kr... På både nyttige og unyttige ting...
Sprang fra Gallerie, t Xebishion og ut i gatene.. Va kjempe Gøy:D Avslutta med middag på Mc Donalds.Hvis me kan kalla detiddag... Pressa innvollver og aent gørr dyppa i ein heil del fett og sikkert tilsatt litt fargestoff og aent søppel som dei då kalle hamburgere droppa eg. Endte då opp med å eta eit halvtslapp beger med pomfri, og ein nydlig Mc Flurry t dessert. Einaste som e spisande innpå der :P Brus droppa eg selvfølgelig ettersom han inneholde 70 % isbiter og resten e ein blanding med 50% cola og 50% vann... Men selvfølgelig... Ska kje hindra dåkke som faktisk like maten, å gå der :P

Hadde jaffal ein trivlige tur, men ein trivlige klasse! :D
Glede meg t å reisa t Hovden med dåkke!:)

Ingen kommentarer: