17. november 2008

min mobil

Min mobil e teit i hode. Eg og mobiler går rett og slett ikkje sammen. Etter min n’te telefon har eg gitt opp å kjøpe ny, og har derfor levd på gamlis telefoner med fargeskjerm som fresheste oppdatering i lengre tid nå(vi snakke år). Det går egentlig for så vidt greit det, får jo teksta og ringt.. men problemet med min nåværende telefon e at når den falle i gulvet( som den egentlig ofte gjør… ) så falle bakdekselet og batteriet ut… Og da har det seg slik at du må stille inn klokko og dato på ny. Det som e positivt e jo at eg faktisk klare å holde styr på datoen, i og med at dette omtrent skjer daglig..Det som e verre, e at min tidsrekning e ein plass mellom syv og ti minutter forann vanlig tid.. Egentlig så e verken data- eller Ipod klokko rett heller.. så når eg da skal stille mobilklokka ti minutter fram i tid( tro meg, det e utrolig praktisk! Og så blir eg alltid så glad når eg finne ut at eg har ti ekstra minutter! :D )ane eg ikkje kor langt eg faktisk har stilt fram klokko… Så det har hendt mer enn en gang at eg nesten halvspringe ned til klasserommet når eg har vert på rommet, siden eg egentlig ikkje har litt kontroll på ka klokko faktisk e… konklusjon: Min mobil e teit i hodet som ikkje klare å la være å spytte ut batteriet hver eneste dag! Kanskje en teipbit e løsningen…

Og ja, eg e jo ikkje helt blond.. eg kan jo bare stille klokko rett. Men poenget e at det å ha klokka for fort e en del av meg :P Og den gledene eg får av å finna ut at eg har ekstra tid e virkelig verdt det. Og om en kan fikse på problemet i stedet for å endre personlighet, så tenke eg det e flott! Alle har vel ting som rett og slett bare e sånn, fordi du e nett den du e?



PS: grunnen til lite bilder i det siste e rett og slett grunna at eg ikkje finn kameraet mitt :(

2 kommentarer:

Camilla sa...

Velkommen i klubben! eg har ikkje fargeskjerm eingong :P

Malene sa...

haha:P det e godt å høre at vi e fler ;)