27. januar 2009

bowowow


Dette vert eit sakleg innlegg.. Spyrjesmålet er om det er betre enn noko innlegg i det heile.

Eg sit no i den vakkre kantina på KVV. For å sei det slik; HER ER DET LIV!

..not..

Men alternativet var Fransk.. og det frista ikkje så mykje må eg seie. Men det var då kjekt å sjå korleis dei hadde det her og! :)

Men farlig snart tek eg turen herfra.. Eg og min kjære koffert tek turen viare bort på butikken.. Bussen går nemleg heim att til Framnes om ikkje så alt for lenge, og den bussen aktar eg å vere med på.. Då dette faktisk er den einaste som går i dag(!)
Busstilbuda på landet stinkar.

Briller eg ynskjer meg.. kan ein klandrast??!

Ha ein ellers fin dag/ettermiddag/kveld!
Eventuelt veke.. oppdateringar skjer ikkje så radigt her lenger..

adios amigos!


2 kommentarer:

Elisabet (: sa...

du skal ta ti over halv 4 bussen, sant;)?

Anonym sa...

**********************
$$WIN BIG CASH $$.

Unlimited Free Entries!
**********************
-$50,000 Grand Prize
-Daily Winners
-No Email Required
-No Downloads
http://cashprizesonline.blogspot.com