16. februar 2009

God morgon folks!

Det er måndag, klokka er rundt 11 og eg har lege og drege meg i senga i eit par deilige timar! Helga har vore framifrå god og eg sit igjen med ei god kjensle etter impuls :D (ein kristen konferanse i Os)
Godt rusta for ei ny skuleveke når klokka slår 12!

Stemningsraport frå helga;)



Har forresten testa ut kick-ass tipset til elisabet! Om det er litt for mykje musikk på Ipoden du ikkje høyrer på/kjem til å få lyst å høyre på, byrjar du berre å høyre gjennom songane frå A og utover. Songar du ikkje vil ha, hoppar du berre over. Då kan du sjekka ut i iTunes etterpå(om du tek på dato spelt av) kva songar du hoppa over og ikkje.. Enkelt og greitt slettar du berre desse songane, og iPoden din vil verta mykje meir likandes og skreddarsydd for din eigenarta herlige musikksmak ;)

Slenger med ein link til ein liten apell frå iTro, til dei som skulle vera interresert i det.. :)
Micheal Jackson og Salme 51:
"Michael Jackson hadde en låt på 80-tallet; ”The man in the Mirror”. I den låten sang han følgende: ”I`m starting with the Man in the Mirror! I`m asking him to change his ways! No message could have been any better, if you wanna make the world a better place, take a look at yourself and make a change!” Den kimet i meg mange ganger og gjør det ennå. Men det er ikke så fryktelig vanskelig å se at det er riktig."

6 kommentarer:

Anonym sa...

Eg les denne Michael Jackson-lyrikken som sers rasistisk og som ei uppmoding til etnisk reinsing. Dersom du vil gjera verdi betre, sjå deg sjølv i spegelen, og utfør endingane sjølv. Michael Jackson såg seg i spegelen, såg at han var svart, og gjorde noko med det. Ei verd utan negrar er altso ei betre verd?

Anonym sa...

Måndag *

Elisabet (: sa...

da e da eg óg har tenkt når eg har høyrt sangen. Men om ein les den i eit anna perspektiv blir det gode ord.
Forresten, veldig bra med iTunes vasking:D

Lars Kristian sa...

eg kjenne dei tre på sio. :D

Malene sa...

O je og Elisabet: Alt etter korleis ein ser det! :) Det er lett å dømma Michael Jackson, då media allereie har sendt han nedanom og heim.. Tenke på romerne "Det eg vil, gjer eg ikkje, og det eg ikkje vil, det gjer eg." Om Michael ikkje var noko glansbilete, så hadde han i alle fall eit ynskje om å verta betre. (noko som også skin igjenom i mange av tekstane hans) Slik er det vel ofte med oss også? Om me kanskje ikkje går så langt som å endra hudfargen, så gjer me mykje anna. Og einaste vinkelen me har av Michael Jackson er den media har lagd fram.. Eg veit ikkje, men kanskje han har sine grunnar? Eg syns det er deilig at eg skal sleppa å fundera på det, det er ei sak for høgare makter. I stadenfor kan eg ta opp tråden Michael starta.. Rett og slett sidan det var ein god tanke :-)

:-) : Takk for rettinga;)

LK: Wehey!:D Ja, det va koselige folk:D

Elisabet (: sa...

jau, han skifta jo farge fordi faren sa han aldri ville komma nåke langt som mørk. Stakkars.