16. april 2009

Kom med klede, spre GLEDE!





I dag vart det samla inn klede til Fretex! Arrangert av Hardanger KrFU, grunna mangel på klede. Eit skikkelig bra tiltak spør du meg! Eg(og sikkert mange andre) har så sjukt mykje klede liggjande som eg ikkje bruker, så det var jo eigentleg ein draum å verta kvitt dei :) Godt er det og at ein kan få vera med å hjelpa i desse finanskrisetider, at det faktisk er noko ein kan gjere liksom! Og så er det jo konge for miljøet :D Så adle i hop, ta dei kleda som berre ligg og tar plass i skapet ditt, og lever dei til gjenbruk! Vinn vinn situasjon ;)


Desse to kjekke jentene møtte meg då eg kom inn! :D

2 kommentarer:

victoria elisabeth,- sa...

så bra! :-D

Elisabet (: sa...

:D
Eg vonar det kjem ein ny slik aksjon igjen snart. Eg gløymde å ta med klede.